Motorola Edge S در تصاویر زنده و لیست AnTuTu ظاهر می شود
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 


موتورولا قرار است در 26 ژانویه بسته بندی Edge S Snapdragon 870 خود را معرفی کند . درست پیش از اعلام هفته آینده ، تصاویر زنده از دستگاه در Weibo ظاهر شد ، در حالی که یک آزمایش رسمی AnTuTu که توسط GM تلفن همراه Lenovo China از چن جین به اشتراک گذاشته شده است ، به ما ایده ای در مورد عملکرد چیپ ست جدید می دهد.

این تصاویر یک صفحه نمایش بلند با بریدگی سوراخ های دوگانه را نشان می دهد و جالب اینکه دستگاه به عنوان Motorola Edge + شناخته شده است که پرچمدار سال گذشته Moto بود. می توانیم در پشت خانه ها یک برش دوربین مربع با چهار ماژول با عنوان یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مشاهده کنیم.

در مرحله بعدی کارت امتیازی AnTuTu گوشی وجود دارد که امتیاز 679،860 امتیازی را نشان می دهد. به خاطر داشته باشید که این هنوز یک دستگاه نمونه اولیه است اما با این وجود این اعداد بسیار چشمگیر هستند.

یک مقایسه سریع با تابلوی امتیازات AnTuTu December نشان می دهد که Moto Edge S از گوشی های مجهز به Snapdragon 865 مانند سری Mi 10 Ultra و iQOO 5 شیائومی جلوتر خواهد بود . Edge S در آزمون پردازنده 189،694 ، در واحد GPU 290،268 ، در آزمون حافظه 103،322 و در معیار UX 96،576 مدیریت کرد.

 

منبع :gsmarena.com

 





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : کرمانی
ت : پنج شنبه 2 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی